måndag 24 maj 2010

Stockholm marathon

eller varför inte New York marathon när vi ändå är på gång? Jag och Syrran har för andra gången på kort tid varit ute och intervalltränat. Fy fasen vad jobbigt (men skönt efteråt.)Hon trodde hon var coolare än mig för hon klädde sig som Rocky Balboa men jag var coolast då vi kom hem och matchade ansiktet med mitt röd/oranga linne. Fortsätter vi såhär blir det väl marathon nästa?

Imorgon är det inte en vanlig dag på jobbet, då ska vi nämligen långt under jorden. Spännande.

3 kommentarer:

  1. Kul. Hissfärden är väldigt lååång. Undra just hur det ska gå för V som är så hissrädd. Stackarn.
    Ha så kul i morgon :-)

    //L

    SvaraRadera
  2. We rule! // Rocky

    SvaraRadera
  3. Oj, vad synd att det spöregnar här, annars hade jag ju typ garanterat farit på en springrunda.
    Duktiga ni är!

    SvaraRadera