tisdag 11 maj 2010

Mest störande ljud som finns på natten

Måste ändå vara en slickande hund. Sen om han hade nåt ludd i munnen eller tråd eller vad som helst spelar ingen roll. Man ligger inte och luftslickar sådär. Väldigt störande.

Sen något annat störande är när de lovar sol och sen kliver man ut i en stad i regn. Störande också att jag lämnade paraplyet av ren tjurighet. Har man sagt sol då ska det vara sol.

Annars då? Tisdag, veckans tråkigaste dag, men jag tjurar inte för det, jag låtsas att det är torsdag eftersom vi är lediga på torsdag och då kan det få vara lördag och onsdag fredag.

Nu - jobb.

7 kommentarer:

  1. Har inte klivit upp än men jag hör regn på fönstret här också. Hoppas du får en bra tisdag som går fort:)

    SvaraRadera
  2. Tisdagar sugar, håller med dig. Ha en strålande dag.

    SvaraRadera
  3. Ja vart tusan är solen??

    SvaraRadera
  4. Här är den! Solen alltså...

    Det där med veckordagarna fattar jag ingenting av men jag håller med, lördag var det va, mhm, mmm, det låter bra. Lördag.

    SvaraRadera
  5. Nej Knaada, torsdag är lördag och idag är torsdag och imorgon är fredag. Hajjaru?

    SvaraRadera
  6. Slickande hund = förbannat störande, särskillt på "sovtid", nog det mest störande som finns faktiskt.

    Regn när det lovas sol = för jävligt! Jag är som du och hade oxå lämnat paraplyet hemma!

    Tankens kraft är stark. Inbillar man sig att det är rolig torsdag på en tråkig tisdag så blir allt förmodligen lite roligare:)!
    Smart!

    Kramar♥

    SvaraRadera