onsdag 19 maj 2010

Härliga morgon

Nyregnat, solen börjar spricka fram, jag känner mig utvilad. Lovely.

Jag sitter och funderar hur jag efter alla dessa år fortfarande glömmer passerkortet till jobbet då och då. Det är just snyggt och göra det när man börjar 7.00, nästan ingen annan på kontoret som gör det. Men det var värre i vintras när det var typ -30 grader varje morgon (visst var det det?). Vi ser väl när jag kommer mig in.

Annars är det en helt vanlig onsdag idag. Pappan jobbar igen, barnen är friska, det är min TV kväll.

4 kommentarer:

  1. Godmorgon ljuva du! Vad blir det på tv idag då? greys kanske :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. jag brukade också glömma mitt kort ibland. hemskt irriterande!

    SvaraRadera
  3. Lovely, det låter härligt, bra dag här också :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. glömmer jag mitt passerkort får jag betala 300:- ...har peppar peppar aldrig hänt hittills.

    SvaraRadera