lördag 1 maj 2010

Ett vinnande koncept

Först låter man Pappan vara väldigt förkyld, sen när han börjar samla på sig krafter kan man själv ligga. Ni förstår då har han energi att göra saker för han gått på sparlåga hela veckan. Han tog barnen till Ruts dans, han fixade middagen (visserligen valde han att hämta Thaimat men ändå), han orkade inte bara sitta inne ikväll så nu åkte han och barnen på en cykeltur. Efter att vinkat av familjen drar jag nu den varmaste filten över mig och sover en stund.

Vi ska tydligen se "Avatar" ikväll. Jag är kanske den enda som inte sett den och jag har verkligen inga förväntningar. Blir nog bra, sover jag nu kanske jag är vaken i den.

3 kommentarer:

  1. Oj, ligger du sjuk än? :( Hoppas du är alldeles piggelin imorrn!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Och du, jag tyckte Avatar var underbart bra! :-)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du blir på bättringsvägar snart. Var filmen bra?

    SvaraRadera