onsdag 12 maj 2010

Lunch vid skrivbordet idag



Det är en sån dag, fullrulle dag.

Tack för all hjälp/stöd/tankar kring fågeln. Än har jag inte blivit död/galen/sjuk.

Sjuk leder mig osökt in på sjukhuset där Pappan just nu befinner sig under kniven. Stackars, stackars han. Han kommer ha ont han kommer vara liggandes men jag kommer ta hand om honom väl.

Idag är det onsdag men alltså som fredag eftersom jag är ledig sen. Här laddar vi som en fredag, vi köper fika, vi berättar roliga historier, vi skriver roliga historier, vi ler, vi är extra snäll mot alla som ringer oss precis idag. Bra va?

4 kommentarer:

  1. Tycker det låter som en bra fredag fast det är en onsdag! ;)
    Bra att du tar hand om Pappan! ;)

    SvaraRadera
  2. Var jobbar du, skulle nästan kunna tänka mig att stå i telefonkö för att få ta del av eran fredagsstämning :)

    SvaraRadera
  3. Hälsa Krya till maken!

    Fint med fredagsstämning! Aj lav it! Nästa gång kanske jag kan få ringa dig?

    SvaraRadera
  4. Knaada, detta är inte personligt för 5 öre men jag vill inte att du ringer mig på jobbet. Vill nämligen inte att du hamnar i den sitsen så du måste ringa oss. Även om vi är fredagsglada.

    Skrytmorsan, ringa - pinga, jag fixar fredagsstämningen.

    SvaraRadera