söndag 3 oktober 2010

Tapetsering pågår

Pappan tapetserar lite mönsterpassning



Tjut tapetserar i sitt hörn



Teckningar och gamla dvd skivor. Nytänkande och kreativt känner jag.

Har förresten varit med lilla tapetseraren på bio idag. Första gången. Intressant kan man kalla det. Varannan minut frågade han var vi var och vad alla i salongen heter. Sen snodde han vindruvor av damen bredvid. När filmen var slut frågade han om vi skulle se filmen snart. Fritt fram och låna honom om ni vill vara med om en annorlunda bioupplevelse.

13 kommentarer:

  1. Hahaha! Tjut är rolig, jag vill gärna gå på bio med honom!

    SvaraRadera
  2. Ha ha :-) Tjut prioriterar sin tid hör jag! :-))

    SvaraRadera
  3. Hahahaha. Jag lånar gärna. Jag gillar annorlunda upplevelser!

    SvaraRadera
  4. Framtidens kreatör... den där lille härlige Tjut!

    SvaraRadera
  5. Ha ha haa:) Det lät riktigt roligt, älskar såna barn som är så nyfikna o spontana. <3

    SvaraRadera
  6. Älskar den tapeten. Vi ska ha samma på en vägg fast i svart :). Hoppas du har det toppen. kramar

    SvaraRadera
  7. Vilken härlligt blogg de här var, skall stanna till här oftare :)

    SvaraRadera
  8. Ha ha ha.. Vilken rolig kille!!

    SvaraRadera
  9. Ha ha ha....underbart!
    Kan han ha varit liiite för liten för att gå på bio? Min kunde aldrig sitta still. Bättre var det att se film hemma:)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. Haha vilken härlig kille.. Det låter som ett fantastiskt underhållande biobesök.. =)

    SvaraRadera
  11. Haha. Det påminner mig om första biobesöket jag hade med mitt au-pairbarn. Salongen var tom och hon fick välja plats. Längst bak i mitten närmast dörren blev det, fem minuter senare var hon klar. Ska vi gå hem nu?
    Ja, man kan väl inte tvinga stackarna tänkte jag och så smet vi ut. Men vi störde ju åtminstone inte någon :)

    Snygg tapet!

    SvaraRadera
  12. Hahaha! Skrattade mest åt att han snodde vindruvor av tanten bredvid!
    Tapeten är så snygg!

    SvaraRadera