torsdag 14 oktober 2010

Godmorgon världen

Idag är jag trött. Mer trött än jag brukar, kan bero på mina mardrömmar inatt. Den sista var värst. Då kom Pappan hem och försökte prata i rim (bara det är läskigt), han sa: "Jag känner att jag har allt att vinna, för jag har träffat en annan kvinna. Hon är 44 år har blondt hår och 9 tår."

Sjukt, jag vet, men jag funderar på åka dit till hans jobb och räkna tår på alla blondiner. Känner att jag måste gå till botten med det här.

Idag är jag hemma hela dagen. Ska försöka sitta vid datorn och lämna lite spår efter mig på alla kära bloggar. Jag har läst varje dag men inte kommenterar något vidare, blir så när jag surfar mitt i leken med Tjut från iPhonen. Idag tänkte jag att han nog vill leka lite med Rut.

10 kommentarer:

  1. Klart du måste kolla upp blondinerna ;D

    SvaraRadera
  2. Oj vilken dröm.. Haha
    Det kan nog vara en bra idé att kolla upp alla blondinerna.. =)

    SvaraRadera
  3. Tur att man inte kan tyda drömmar:-))

    SvaraRadera
  4. hm...intresant, kolla även brunetterna för säkerhetensskull!

    SvaraRadera
  5. Hoppas du piggnat till!
    Och! Imorgon är det frrrrredaaaag! YES!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Vilken konstig dröm...
    Bör nog kollas upp ;)

    Hoppas barnen kryar på sig snabbt!

    SvaraRadera
  7. Gomorron !!
    Ja mardrömmar är inget roliga men denna lät lite rolig = ))
    Ha en fin dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  8. Haha, ursäkta att jag skrattar, men vilken sjuk dröm!
    Klart du måste och åka och räkna tår ,)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Haha, vad mysko man kan få till det. Hoppas du piggnar till under dagen :)

    SvaraRadera