fredag 8 oktober 2010

Jag gillar inte det här med 30

I fem veckor har jag varit 30 år. I fem veckor har jag även varit förkyld. Det måste ha ett samband känner jag.

Kaffet är på bryggning, tack och lov. Nästäppa, hosta och elände har gjort min nattsömn obefintlig.

Tjut har (såklart) ögoninflammation i båda ögonen, men orken är det inget fel på. Just nu tjatar han sönder öronen på att vi måste köpa glass av glassbilen utanför fönstret.



En bil som spolar avloppen hos grannen. Tjut säger bara: "Jag tror inte på dig mamma, det är glassbilen jag ser det". Ska jag ba skicka ut han och prova tycker ni? Kanske han kan vara med de idag medans jag dricker kaffe och kanske en tupplur efter det?

Läste förresten att det är fredag idag. Wihoo!


8 kommentarer:

  1. Glassbilen den var rolig.
    Krya på er. Kram

    SvaraRadera
  2. Kolla om det finns avloppsglass, lovar att han aldrig mer vill köpa av glassbilen sen...

    SvaraRadera
  3. Haha ännu ett underbart barncitat. =)
    Jag hoppas dock att din tes ang att vara 30 år inte stämmer. Och jag hoppas att du blir friskoch kry jätte snabbt!

    SvaraRadera
  4. :D Ja de barna... Sköt om er riktigt ordentligt allihop, så ni blir friska.

    SvaraRadera
  5. Det vänder efter 40! Jag har inte varit sjuk på sex år... (nästan i alla fall)

    SvaraRadera
  6. haha vilken fin glassbil ni har :D

    SvaraRadera
  7. Hahaha, söta killen, glassbilen!
    Hur blev det skickade du ut honom, de kanske skulle behövt en hjälpande hand! :)

    SvaraRadera