torsdag 7 oktober 2010

Det har ljusnat lite

Vilken tur att man har en pappa man kan ringa. Han kunde handla åt oss, så vi har fått mat idag. Och tidningar.



Jag och Tjut har gjort mycket idag. Men mesta delen av dagen har vi sjungit "Gubben i lådan" samtidigt som vi plockat i och ur legogubbar i en låda. Skitkul, ni borde testa.

Rut och Knut hämtades av mormor i skolan för en pysseleftermiddag. Sen hämtas även vi, för middag där.

Jo, svärmor kom förbi med....



Det är inte vidare synd om mig längre. Toppa det där med Brieosten. Nu skulle jag vilja ha en personlig massör. Och nån som städar huset. Och att soffan som vi beställt skulle råka komma tidigare än de sagt, typ idag.

Fast egentligen är det bara skitsaker. Helst av allt vill jag att cancer utrotas.

9 kommentarer:

  1. Gott att få bli bjuden på middag! Lite lagom lyxigt sådär :)

    SvaraRadera
  2. Men i väntan på att cancern utrotas är det ju trevligt att få hjälp och brieost.

    SvaraRadera
  3. FIna du. Jag vill också att cancer utrotas. Men det vore en trevlig bonus om du dessutom fick hem soffan. :-)

    SvaraRadera
  4. Jag skulle också vilja att cancern utrotades.. Men tills det händer så är det helt okej att ha några egocentriska önskningar också.. =) Så skulle du få en egen massör får du gärna tipsa denne om mig också.. =)

    SvaraRadera
  5. Under tiden som vi väntar på cancerutrotningen kan vi ju roa oss med Gubbenilådan

    SvaraRadera
  6. Eftersom vi knappast hittar botemedlet till cancer i helgen kanske vi ska köra Gubbenilådan i rutchkanan?

    SvaraRadera
  7. Ibland måste man få gnälla över skitsaker.

    SvaraRadera
  8. Ville du köpa pulver? Det är faktiskt ett gott sådant, smakar inget kemiskt utan bara GOTT!!!

    SvaraRadera
  9. Cancer måste vara djävulens påfund.

    Krya på er!

    SvaraRadera