torsdag 14 oktober 2010

Spännande resa till bensinstationen





12 kommentarer:

  1. Hoppas ni tar er ända fram :)

    //L

    SvaraRadera
  2. Ha ha, min lampa lyser varje torsdag, sen försöker jag köra till på lördag ;-) Funkar. Ibland.

    SvaraRadera
  3. Det värsta som finns är att åka på "ångorna" in till macken

    SvaraRadera
  4. Jag har inget körkort. Därför är det alltid min sambo som kör och som tankar. Han envisas med att alltid tanka först när visaren står på noll och det har varningsplingat några gånger. Det tycker jag är väldigt nervöst. Jag har sagt att om vi blir stående efter vägen någon gång så är det han som kommer att få gå till närmsta mack.

    SvaraRadera
  5. Bajs, jag skiter på när det inte ens har kommit till reserven.
    Hoppas att det gick bra.

    SvaraRadera
  6. ujuj, hoppas du tog dig fram!

    SvaraRadera
  7. Haha, lite spänning i vardagen minsann :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Fy bövelen va nervöst när det ser ut så!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag tackar alltid långt, långt innan. Avskyr bensinlampan! Ungefär lika mycket som spindlar.

    SvaraRadera
  10. Haha oj.. Hoppas att du tog dig fram!

    SvaraRadera
  11. Farligt, farligt men härligt härligt och så besvärligt svärligt *nynnar*

    Hur gick det?

    SvaraRadera