torsdag 21 oktober 2010

Men oj

är det ny dag?

Morgonen sa svisch svasch svusch och nu är har halva arbetsdagen gått.

Det är kallt men fint idag. Det är en dag närmare högskoleprovet och igår kväll satt jag med Pappan och han skulle försöka lära mig en massa. Han är ju grymt smart på sånt där så jag blev bara irriterad att han var det och inte jag. Ikväll sitter jag själv. Det blir nog bäst så på alla sätt och vis.

Är ni less på mitt tjat på det är provet? Det är jag men jag måste få avreagera mig någonstans. Dessutom började min förkylning om igen för typ sjunde gången på sju veckor i morse. "Hej på dig gamle vän" sa jag bara och tog en halstablett och ett extra sprut nässpray.

8 kommentarer:

  1. De där rackans förkylningarna, är mer trött på att de bara kommer tillbaka om och om igen än att du skriver om Högskoleprovet! ;)
    Hoppas du inte blir alltför sjuk!

    SvaraRadera
  2. "kan själv" kommer man långt med, och tjata på du bara!

    SvaraRadera
  3. Va tusan, nu får förkylningen låta dig vara.

    Inte tröttnar vi på högskoleprovstjat. vi är ju din hejaklack!!!

    SvaraRadera
  4. Du får tjata på om högskoleprovet hur mycket du vill! Det är ju viktiga saker om man vill börja studera.
    Den där förkylningen tycker jag kan dra dit pepparn växer och låta dig vara i fred.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Lycka till med provet och tjata på bara. Vad har man en blogg till om inte för att få skriva av sig

    SvaraRadera
  6. haha jag tänkte som venus, "kan själv" kommer man långt på, kolla bara hur alla barn klarar sig utmärkt på det!

    SvaraRadera
  7. Så där kan jag uppleva varje morgon... =)

    SvaraRadera