lördag 9 oktober 2010

Så var det lördag

Vi har lots of fix att göra hemma. Inne med vardagsrummet som äntligen är klart, nu ska TV och möbler flyttas. Ute ska det städas bort utemöbler och annat. Har hört att den första snön är på väg till Västerbotten under nästa vecka nämligen. Men mitt i det här fixet har jag fått en super-mega-låsning i ryggen. Så jag ligger i soffan och gör ingenting. Inte kul.

Jag har förresten glömt visa vilken fin present jag fick av min syster i veckan



Vilken diskborste va? Har ni sett någon snyggare någon gång? Dessutom är det en rosabandet borste och det gör den ännu bättre.

Nu ska jag kontrollera att TVn blir rak.

6 kommentarer:

  1. Ååååå Snö =)
    Me Like!
    Jag som redan spelar julmusik hade mer än gärna velat ha lite snö!

    SvaraRadera
  2. Visst är dom fina dom diskborstarna, såg dom på Ica. Krya på ryggen. Kram

    SvaraRadera
  3. meh, inte kan det väl komma snö? vi har 15 grader varmt här idag, det kommer nog vända och bli sommar och semester igen! :D

    SvaraRadera
  4. ohh en sån skulle man ha, kanske diskandet blir roligare.. iofs diskar jag aldrig förutom med diskmaskinen.. ;-) Handdisken fixar gubben, men han vill kanske inte ha en rosa med bling!? ;-)

    SvaraRadera
  5. Inte bra med ryggen du, men man styra dom andra rätt bra från soffan ändå :)
    Supercool diskborste!
    Jag vill också ha snö, men det dröjer nog ett tag innan den hittar hit skulle jag tro.
    Kramar

    SvaraRadera