lördag 25 september 2010

Vi regnar bort

Eller Rut och Pappan kanske. Årets sista fotbollscup och regn. Typiskt. Vi bestämde oss för att vara hemma jag Knut och Tjut, det är roligt med fotboll men en halvdag i ösregn med en liten så kändes hemmet som ett bättre alternativ.

Tjut ligger nerbäddad i soffan och ser Bolibompa, Knut spelar Nintendo DS och vi har inga som helst planer för dagen. Skönt. Vi får åka gratis buss i Umeå idag, kanske vi åker buss om vi får tråkigt. Bara sådär. För det gillar Tjut. Kanske städar vi. Eller kanske river vi tapeter. Vi får se.

11 kommentarer:

  1. Klokt val att stanna hemma! Här ska det städas och bakas inför kalaset i morgon.
    En lite busstur är ju aldrig fel kanske!
    Ha en trevlig lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. jo, skönt att stanna hemma...här har vi massor att göra!

    SvaraRadera
  3. Ett tips: satsa på basket eller innebandy som spelas inomhus. Ha det så bra

    SvaraRadera
  4. Åh, tänk om det hade regnat här med...då hade det inte känts lika jobbigt att jobba,,

    SvaraRadera
  5. Fotboll är iofs min absoluta favoritsport men jag förstår erat val att stanna hemma. =)

    Hoppas att ni får en kanon dag vad ni nu än väljer att göra!

    SvaraRadera
  6. Vad ni än gör så hoppas jag att ni får en trevlig dag!
    Jodå, det är i morgon jag fyller! :)

    SvaraRadera
  7. Vad skönt att ni kommer ta dagen som den kommer.. Låter alldeles lysande!

    SvaraRadera
  8. Buss är ju ett perfekt äventyr för både stora och små :)

    SvaraRadera
  9. vad skönt när man inte har några måsten utan kan ta det precis som man vill
    Sv: mina vovvar är en tibetansk spaniel och en lhasa apso
    kramar

    SvaraRadera
  10. Mycket smart drag att vara hemma.
    Hoppas att cupen gick bra.
    Kram

    SvaraRadera