fredag 17 september 2010

Haha förkylning

Nu överlistade jag dig allt. "Med den hostan, tidigast på måndag blir det jobb" sa sjuksköterskan som är kopplad till jobbet. Idag fredag, på väg till jobbet. Enormt skönt.

Fredag är det också. Min bästa dag av de alla. Fredagsfealing övervinner allt. Allt som rasade i badrummet, äckliga vitamindrycken (jäst?), sopbilen som körde framför mig när jag gick till bussen (och gör att en doft av sopor säkert fastnade på mig) och för att inte tala om regnet. Spelar ingen roll, det är ju fredag. Hade det varit tisdag hade jag legat och gråtit.


- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Japp denna underbara fredag! Till och med så hostan gav med sig för dig!
    Och tänk vad små "olyckor" går att skaka av sig bara för att det står FREDAG i almenackan :)
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt! Ha nu en jättebra dag (med eller utan sopdoft)!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Fredag är bästa dagen och det gör inget att det är dåligt väder :D

    SvaraRadera
  4. Visst är det underbart med fredag. Kram kram

    SvaraRadera
  5. Ja konstigt att vi alla känner likadant. Passa på att njuta av helgen,det ska jag göra.

    SvaraRadera
  6. Visst är det skönt med fredag.
    Stor fredagskram.

    SvaraRadera
  7. Jamen visst - det är fredag :D

    SvaraRadera