fredag 24 september 2010

Och sen blev det fredag igen

Förra fredagen skrev jag om att allt är förlåtet bara för att det är fredag. Denna fredag förlåter jag inte vädret. Det ösregnar, ska göra det hela dagen och Rut har idrottsdag ute.

Fullmånen som gjorde mig shoppinggalen gjorde mig även sömnlös. Inte av köpångest eller så men jag kunde inte sova. Trodde jag skulle bli galen, somnade väl ändå tillslut för det var väldigt svårt att vakna.

Dagen ser ut som följande: Kaffe, jobb, kaffe, jobb, lunch, kaffe, jobb, kaffe, lite jobb, köpa mascara, hämta barn, kaffe, leka, middag med arbetskamrater, sova.

Men det är härligt med fredag förresten!


14 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med fredagar. Bästa dagen på hela veckan. =) Men jag är benägen att hålla med dig om vädret. Jag förlåter inte det här spöregnet heller!
    Hoppas att du får en kanon fredag trots regnet! =)

    SvaraRadera
  2. Låter som en fullspäckad dag!

    SvaraRadera
  3. Oj oj oj det var mzycket kaffe du ska hinna få i dig! :) Men det krävs väl efter din natt!;)
    Ja dessa underbara fredagar! Me like!
    Hoppas du får en toppendag utan att skaffa dig magsår av allt kaffe :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det är härligt med fredagar !!
    Här skiner faktiskt solen idag, får passa på att ta en promenad då...
    Ha en fin helg.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  5. Verkar som du är en riktig "kaffekäring"!

    SvaraRadera
  6. Här skiner solen. Livet leker och jag med! Toppendag helt enkelt. Ända till chefen kom in och började babbla om jobb, jobbb, jobb. Fan jag har ju annat för mig.

    SvaraRadera
  7. Härliga fredag. Full fart. Hoppas du får lite andrum däremellan. :-)

    SvaraRadera
  8. Det var alltså fullmåne!!?? Jag har sovit skitdåligt (rent ut sagt) och trodde det var för att jag druckit för mycket vin. Nu vet jag, det var fullmånens fel! ;)

    SvaraRadera
  9. Du måste vara smal som ett streck! Läste igår att kaffe sätter igång förbränningen....det förklarar en hel del...jag har aldrig druckit en kopp i hela mitt liv...men vi har SOL!! :-)

    SvaraRadera
  10. Och i morgon är det lördag! Inte riktigt lika bra som fredag eftermiddag, men ändå.

    Hoppas du får sova gott i natt, men lite choklad och vin i magen kanske?

    SvaraRadera
  11. vi har haft fint väder hela dagen, synd med regn på en idrottsdag
    kunde heller inte somna igår :(
    kramar

    SvaraRadera
  12. Det regnade här hela dagen också, det ville som aldrig ge sig :(
    Fullmånen påverkar en mer än man tror, tror jag. Hoppas att du hade en trevlig kväll.

    SvaraRadera