tisdag 14 september 2010

Ganska bra

förskolan är som använder lite mattespråk i vardagen känner jag. Ikväll när jag och Tjut gick en liten runda med hundarna sa Tjut: "Jaha, ska vi gå i en cirkel mamma?" (den lilla svängen vi går är precis det, en liten cirkel). När jag var 2 1/2 hade jag nog ingen aning om vad cirkel var för något.

Heja mig förresten, idag, i sista sekunden har jag anmält mig till högskoleprovet i höst. Vet inte varför jag väntar med sånt in i den sista minuten.

Nu, Halv åtta hos mig och sen Idol. En bra kväll.

5 kommentarer:

  1. Hej, vad kul att du tittade in hos mig :)
    Ja du, i dag liger ungana långt för en vad det gäller utveckling! Tror inte jag kunde hälften av vad mina barn kan när jag var i deras ålder :)
    Högskoleprovet, vad spännande. Vad ska du läsa?
    ha en trevlig tvkväll :)

    SvaraRadera
  2. Högskoleprovet är ju inte så dumt, skulle kunna tänka mig att göra det igen, förra gången jag gjorde det var för att söka in på högskolan och det gjorde så att jag kom in!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Skulle också vilja högskoleprova....men för feg. Modiga du :-)

    SvaraRadera
  4. Lycka till med provet. Själv säger jag som Venus - jag är för feg

    SvaraRadera