fredag 17 september 2010

En snabbis på lunchen

(Ja en bloggsnabbis)

Tyckte det var kul att läsa Mallas lista hon gjorde idag så jag gör detsamma:

Ta fram din telefonbok i mobilen, bläddra fram till de som har följande plats:



Har du kysst nummer 7? Nej, icket. En internet vän jag lärde känna när Rut var liten.

Brukar du hänga med nummer 19? Nja, inte så mycket. Ruts fritids.

Gillar du nummer 26? Ja det är min bästa granne Malin

Är 15 din bästis? Hon är en vän jag inte träffas så ofta men jag vet att hon finns där om jag behöver.

Älskar du nr 10? Ja otroligt mycket, Tjuts dagis.

Är nr 20 bra? Min bror, mycket bra. Fast jag är nog lite bättre på det mesta.

Har du träffat nr 9 i veckan? Vi bor inte långt ifrån varandra, har tjejerna i samma klass men har nog inte stött ihop med henne i veckan (kanske för jag varit sjuk)

Har nr 16 gått i samma klass som du? Bara på låtsas ibland, det är min man.

Vet du om nr 31 har ett förhållande? Ja det hoppas jag verkligen. Det är min pappa.

11 kommentarer:

  1. Haha, den var ju klockren! :) Läste den också inne hos Malla.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha vilken lustig lista.
    Jag tror bestämt att jag måste ta efter dig och göra den också. =)

    SvaraRadera
  3. Hej = ))
    Tack för "titten" inne hos mig !!
    Och TACK !!
    Fin blogg du har, vilka söta namn du har på dina barn = ))
    Härligt !!
    Ha en fin kväll.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  4. Hahahaha det var en kul lista!
    Ha en bra fredag

    SvaraRadera
  5. :-)) Kul!! Och nu vet vi lite mer... ;-)

    SvaraRadera
  6. Åh vad kul! Listor är kul =)

    SvaraRadera
  7. Haha, det var roligt.
    Måste kanske testa den där listan jag med.

    SvaraRadera