tisdag 21 september 2010

Okej, han fick väl lite mat

då. Men bara för att vi var bjudna till ett par vänner på fika och han kan ju inte komma utsvulten dit, hur skulle det se ut liksom.

Blir mörkt på kvällarna nu, har ni märkt det? Så mörkt att Tjut tyckte vi skulle ta taxi 70 meter hem från fikat, så mörkt att  vi fick dåligt samvete för att vi glömt tända fönsterlampor och Ruffe satt där i mörkret. Fast som Rut sa, tur att siffrorna på kylen och frysen lyste lite så var det inte helt mörkt för honom.

Trött är jag med. Ska nog gå och lägga mig, har inte lagt mig såhär tidigt på säkert ett år. Men ikväll gör jag det bara. Godnatt!

8 kommentarer:

  1. Ba gör det!
    Godnatt kompis! Ses snart hoppas jag!

    SvaraRadera
  2. Skön tidig kväll. Synd att man är nattuggla... :-/

    SvaraRadera
  3. Hoppas du inte lagade för god mat bara :)
    Vem är Ruffe? Jag hade en hund som hette det...jag hoppas bara att det inte är ett fjärde barn som fick sitta själv hemma i ljuset från siffrorna på kylen...
    Jag ska hälla ner mig i sängen nu också! Trött som bara den efter mitt bakrace i dag :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Din man ska vara glad att han har så snäll fru! ;)
    Visst är det mörkt ute nu, det börjar bli höst. Det positiva med det är att man kan tända en massa ljus!
    Sov gott! :)

    SvaraRadera
  5. Gött att nanna tidigt ibland! Man är krispig som en sugarsnaps dagen efter!

    SvaraRadera
  6. Borde jag också ha gjort, natti natti!

    SvaraRadera