onsdag 22 september 2010

Aldrig mer så tidig kväll

Har aldrig varit tröttare än idag. Kanske min långa natt ger effekt senare idag.

Ikväll börjar "Berg flyttar in". Jag tycker att det är ett roligt program. Lite såklart beroende på vem hon flyttar in hos men bra i det stora hela kul. Skulle vara kul att flytta in hos någon sådär. Vem skulle ni välja? Jag skulle välja Sanna Lundell eller Mia Skäringer. Eller kanske hos Alex Schulman med fru och barn. Eller kanske i slottet, det skulle väl vara något? Käka frukost med kungen? Jag tror jag skulle ta med mig Tjut, finns inga gränser på han så det skulle kunna bli bra TV.

Berätta vem ni skulle välja!


15 kommentarer:

  1. Åh, jag vill äta frukost med Peter LeMarc... :-)

    SvaraRadera
  2. Ola Rapave hade jag gärna velat sett.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Dina förslag var bra. Ska vi slåss om saken? Eller ska jag välja Zlatan kanske..?

    SvaraRadera
  4. Jag skulle välja Glenn strömberg, han gillar jag och laga mat kan han också.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tycker Berg är så skön, jag skulle vilja flytta in hos henne

    SvaraRadera
  6. ojoj Fredrik Ljungberg är ju en hunk så möjligt han.. ola Rapace är storfavorit men jag verkar stå i kö där ;) Ljungberg it is! RAWR!

    SvaraRadera
  7. Den var svår! Jag kanske kunde komma hem till dig och se hur du har det???

    SvaraRadera
  8. Jaa vet, Berg flyttar in är så roligt. Ser fram emot det. :-) Jag skulle tycka det var kul med Alex Schulman också. Och min granne ovanför mig som sjunger opera varje dag. Undrar så vem han är. hihi.

    SvaraRadera
  9. Bra program men jag vet inte vem jag skulle vilja flytta in hos.

    SvaraRadera
  10. Oj vad svårt! Finns många att välja på. Men kungen skulle vara lite coolt och varför inte äta frukost med Joel Kinnaman???
    Kram

    SvaraRadera
  11. Våran Ruffe hette egentligen Rufus och var en blandning mellan schäfer, labrador och border collie. Han är numera en stjärna på himlen tyvärr.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Ha ha ha ....jag vet precis vem jag skulle vilja flytta in hos....KAJAN i Hipp Hipp!

    SvaraRadera
  13. Usch jag skulle inte vilja flytta in hos nån så där. Då skulle jag få toalettnoja. Kan du gå på toaletten hos nån du inte känner? Jag skulle bara göra som han i "Och så kom Polly"

    SvaraRadera
  14. Hm, jag skulle vilja flytta in hos Carl-Jan. Så kan han låta mig smaka av alla goda viner, champagne och en och annan matbit. Så tror jag att han är väldigt rolig också. Eller hos Ketchupmamman.

    SvaraRadera