onsdag 14 april 2010

Ofrivillig sovmorgon

pga barn med migrän. Tråkigt men väntat.

Själv sitter jag och tänker på vår tripp till Sundsvall på lördag. Längtar ihjäl mig. Ikea som är huvudmålet men även Iittala outlet. Mitt resesällskap har sagt att om jag ens nämner Iittala outleten en gång till innan vi ska dit blir det inget av att gå in där. Tur jag har egna ben och egen vilja. Visst är det lite speciellt att vara inne i butiker med en massa fina glasprodukter? Man blir glad inombords liksom.

Ska mysa med Rut nu sen kommer bästa farmor in så jag kan jobba några timmar.

3 kommentarer:

  1. Stackars din dotter:( hoppas hon blir bättre snart

    åh!!iittala! Jag jobbar ju titt som tätt med glas men bara svenskt då. Men jag gillar iittala jättemycket

    SvaraRadera
  2. Alltså, jag måste ärligt säga att jag brukar tänka att jag ska gå in på Ittala-outleten då vi är till IKEA men jag har liksom glömt det VARJE gång?? Vad är det då för fel på mig?

    SvaraRadera
  3. Ja du Malla...näste gång får du bara inte missa det. Inte jättebilligt alltid men oj så vackert.

    SvaraRadera