tisdag 6 april 2010

Absolut tråkigaste jag vet

det måste vara dessa blanketter till Försäkringskassan. Det ska fyllas i papper hit och dit, det ska lämnas till förskola, det ska kommas ihåg att frankera kuvert och läggas på lådan. Hur tråkigt som helst. Dessutom om man som jag är lika mycket hemma med sjuka barn som jag är på jobbet blir det nästan en halvtidstjänst att fylla i papper. Kanske kan man hyra in någon och få göra avdrag för det i deklarationen? Eller byta tjänst med någon? Vad ska jag göra för er för att ni ska sköta mina försäkringskassapapper? Vad som helst! Fönsterputs? Dammsugning?

1 kommentar:

  1. Jag kan inte göra annat än att hålla med dig... vill INTE byta till mig den tjänsten, men byta bort!! Å en massa papaper blir det ju med 3 barn, alltid är det ju nån som är sjuk...

    Härlig blogg du har, jag kikar in ibland...

    /Maria Sandström

    SvaraRadera