lördag 24 juli 2010

Tre amigos

Detta är jag och mina kära vänner från gymnasietiden



Vi har ikväll firat U som fyller 30 år idag! Trevligt ordnat och jätteroligt att träffa alla som var där. Jag kände att jag ville ha en bild på oss tre amigos. Här ser ni då E, 30 år och drygt 1 månad. U, 30 år och snart 1 dag samt jag 29 år och nästan 11 månader. Man ser det i min blick tycker jag, att jag inte fyllt 30. Pigga ögon, kanske lite mer ansträngt leende men man kanske blir mer avslappnad med åren?

Iallafall kanske det inte är så dumt att fylla 30, man blir mer naturlig, får massor med presenter och en förhoppningsvis rolig och minnesvärd dag.

6 kommentarer:

  1. så fina ni är! :) och unga!

    SvaraRadera
  2. Ja man ser ju tydligt att du är sjukt mycket yngre.

    Men, som du säger, det är ju fint att bli mer naturlig. Själv känner jag mig ofta onaturlig, så det kan komma väl till pass.

    SvaraRadera
  3. Så unga och snygga ni är!! Härligt att får träffa unga vänner från gamla tiden! ;)

    SvaraRadera
  4. Jag tror inte ens du kommer fylla 30. Det ser ut så i din blick. Du ba hoppar över det. Inget för dig. ;) Snyggo!

    SvaraRadera
  5. Ni är fina alla tre, men det är klart..man ser ju direkt vem av er som inte fyllt 30 än ;)

    SvaraRadera
  6. Snyggingar! Hoppas att ni hade en trevlig kväll :D

    SvaraRadera