måndag 5 juli 2010

Schysst

nu kommer jag inte kunna sova inatt heller. Och kanske inte i 53 nätter framåt.

Pappan: Vad tänker du på?
Jag: Ingenting, hurså?
Pappan: Jo jag tänkte idag när du kom förbi kontoret, du såg ingenting då?
Jag: Jo det är klart att jag såg. Jag såg en vissen blomma, två gamla kaffemuggar och en vattenflaska från Grythyttan. Varför hade du en sån?
Pappan: Äh, såg du någonting annat när jag gick från rummet. Som du kanske inte borde sett.
Jag: Vaddå? Typ nåt foto på en älskarinna eller något annat?
Pappan: Nej men nåt som kan ha med din födelsedag att göra?
Jag: Nä borde jag det?
Pappan: Men svär på allt att du inte såg nåt.
Jag: Ja, jag svär.

Ja, jag svär verkligen för att jag inte såg något. Hur kan han göra så 54 dagar innan min 30 årsdag? Finns ju ingen i hela världen som är nyfiknare än mig. Schyrre.

8 kommentarer:

  1. Ojoj, många sömnlösa nätter blir det ;D

    SvaraRadera
  2. Nä vad taskigt. Jag hade garanterat inte sovit om nätterna efter en sådan sak.

    SvaraRadera
  3. Ha ha :-) Smyg dit och leta vetja! Herregud, 54 dagar!! HERREGUD, BARA TRETTIO ÅR!! *gud vad jag blev gammal...* Vad vill du ha i present? ;-)

    SvaraRadera
  4. Nu hade jag åkt dit igen och kollat, fast nu har han väl flyttat presenten...;)

    SvaraRadera
  5. Hahaha! :-D Undrar om han gjorde det med mening eller om han bara verkligen ville kolla så att du inte sett något. :-)

    SvaraRadera
  6. Hihi att du kunde missa den. Den är ju rätt stor ändå :-)))

    //L

    SvaraRadera