fredag 23 juli 2010

Jo den här Pappan

som bor i vårt hus. Han är ju för rolig. Hela kvällen har han suttit med sin mobil (han älskar den, han älskar att det stått iPhone dödaren om den i en tidning. Vi brukar ha livliga diskussioner om detta ibland). Jag frågade efter 45 minuter vad han pysslar med.
- IQ test, mumlar han.

Lite senare skriker han till
- YES jag är topp tio!!!! Kolla!

Jag kikar på resultatet




- Ja grattis måste jag säga, du har normalt IQ enligt din telefon, bravo, säger jag då. Borde det inte vara bättre än så om du är topp tio?

- Ja, det kanske var på min mobil jag var topp tio.

Hemskt svårt, jag måste nog göra testet och klå honom.

1 kommentar:

  1. Inte illa att vara topp tio på sin egen mobil! Hahaha! Hur många andra hade spelat? ;)
    Ja, du får nog slå honom på det där testet!
    (Skrattade högt när jag läste inlägget! :))
    kram

    SvaraRadera