onsdag 16 november 2011

Jag är glad idag

Mest för att jag drömt så bra hela natten. Fina drömmar. Bland annat om en stor vit tomte som hoppade ner från månen och pratade med oss. Det var fint. Så om ni trodde att man inte drömmer om tomtar som vuxen har fel.

Sen har jag suttit med ett arbete som jag haft värsta negativa inställningen till, ojat mig, sjåpat mig, nästan svimmat över och sen visade det sig vara riktigt roligt arbete. Likaväl att detta moment om politik som jag hävdar varit tråkigt visade sig vara rätt intressant.

Sen att jag har eftermiddagsföreläsning, har för tredje gången på kort tid nästan blottat mig helt för oknackande hantverkare gör mindre en dag som denna. Dessutom bjuder Umeå på strålande väder (om än jag skulle föredra lite snö)!

1 kommentar:

  1. låter ju helbra, tänkt att spnt man trodde skulle bli så dåligt kunde bli så bra :)

    SvaraRadera