måndag 21 november 2011

Snuvad på konfettin

Igår skulle de inte dyrt och heligt lova snö och halka om det i själva verket skulle komma snö i fem minuter för att sedan förvandlas till tråkregn. Känner mig lurad. Och besviken.

Däremot kom fönstret på plats igår



Ser ni hur mycket ljus som kommer in. Nu ska fönstret salas (som Pappan säger att det heter, jag vet inte) alltså det ska vita brädor där i så jag får en urtjusig bänk att sätta fina saker på. Väggarna ska bli vita, ledstängerna svarta och det ska inhandlas lite smått och gott. Så jag återkommer med en bild när allt är klart. Förhoppningsvis innan 2014.

Idag är det måndag. En bra måndag tror jag.

2 kommentarer:

  1. Ja, ljus gör mycket. Det blir säkert kanonfint!

    SvaraRadera
  2. Åh vilket härligt fönster. :) Och dina planer med vita väggar och svarta ledstänger låter riktigt snyggt! :)

    SvaraRadera