måndag 14 november 2011

Kanske beror på hur man ser det?



De har intervjuat Tjut om vårt hus. Jag ska berätta vad det står (Mina kommentarer inom parantes):

Adress: Bredvid alla skogar och cykelvägen (Tja, typ?)

Vilken färg har ditt hus: Blått med ett låtsas träd på väggen (Nja...gult med en blomma på väggen. Sak samma?)

Berätta något om ditt hus: Vi har en riktig flagga med ett kryss på ute (Har aldrig haft någonsin och kommer nig aldrig ha) Man får hoppa på en riktigt stor studsmatta på baksidan. (Ja! Rätt där!) Hos mig bor pappa, bara pappa för mamma är på BRIS (Men Tjut, det är ju inte så ofta! Jag bor visst här!)

2 kommentarer:

  1. Vilken rolig liten historia från "real life" :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart, helt underbart!!!

    Lucas hade skrivit i förskoleklass häromdagen...

    Mamma tycker om att laga pizza, pappa tycker om att spela fotboll, amanda tycker om att spreja hårspray men då säger mamma och papap nej hela tiden, alice tycker om att öppna paket och vidar vill alltid va med mig då jag är med kompisar... Jag tror jag lagat pizza typ 1 gång o att Linus spelat fotboll typ lika ofta - hårspray grejen stämmer dock! ;-)

    SvaraRadera