onsdag 18 augusti 2010

Vi träffade bebis igår


Så fin hon var. Och liten. Tänk att man verkligen glömmer hur små de är. För tre år sedan låg jag hemma med stor mage. Inte så kul, jag låg de sista månaderna i soffan och räknade kvisthål i taket. Hade jag tur tog Pappan ut mig i en färd med rullstolen. Hade hemsk foglossning och är inte okej än.

Inga fler barn för oss alltså. Tur jag har vänner som får barn. Tur jag har Tjut som har sin Pelle som vi kan gå på promenader med.



(ser ni vad snabbt vi går)

6 kommentarer:

  1. Ja snacka om att man glömmer snabbt.

    SvaraRadera
  2. Jag ser nästan ingenting för ni går så fort!

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det tur att man har vänner som får barn så man får fortsätta snosa bebis

    SvaraRadera
  4. Ni bara rusar ju fram :)

    Det lät inge vidare med sån foglossning och att du fortfarande har problem :(

    Kram Heleena

    SvaraRadera
  5. jag är - tvärtemot de flesta andra - inget big fan av nyfödingar. Helt hjälplösa krabater. 1-åringar däremot - dom är roliga :)
    Men ok, nyfödingar är ju liiiite gosiga. Lite.

    SvaraRadera
  6. Värsta fortkörningen! :)
    kram

    SvaraRadera