måndag 9 augusti 2010

Jag kör en lista jag med

Hittade denna lista hos Jess och eftersom jag inte har något för mig så kör jag med.

Du heter: Jessica
Smeknamn: Mamma tror jag, hör det rätt ofta iaf.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag tror inte jag sörjer till musik. Men på ungdomensdar kanske det var typ "Love hurts" och såna låtar.
Beroende av: Nässpray, en i veckan, minst.
Vad tror folk om dig? Jag tror folk tror att jag inte alls är blyg och att jag inte har några hämningar. Ack så fel de har.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina barn
Hur imponerar man på dig? Genom att ha livserfarenhet och kunna få mig att skratta
Brukar du skratta för dig själv? Ja, rätt ofta :)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ok vad kul (ett av min mans fanstastiska, utvecklande sms :) )
Var bor du? Umeå
Trivs du där? Ja för familj och vänner men sakanr närheten till mycket. Typ Ikea och Ittala Outlet.
Har du haft sex idag: No.
Hur svarar du i mobilen: Oftast bara typ "Hello" om jag ser vem det är annars kör jag så fint på "Hej det är Jessica"
Vem ringde du senast?: Mannen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade Knut.
Brukar du komma i tid: Hatar att vara sen, min man är däremot världens största tidsoptimist så när vi är sen är det hans fel.
Hur känner du dig nu: Osminkad, seg, lite lat, lite bekymrad...

Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Jag hatar herrfötter. Verkligen avskyr. Barn fötter och tjejfötter går bra, fast jag skulle aldrig bli sån fotvårdare till de heller.
Vad saknar du: Vänner som jag inte kan träffa pga avståndet.
Hade du en bra kväll igår: En bra, mysig kväll, låg och läste i renbäddad säng och städat sovrum, skönt.
Favorit dryck på morgonen: Kaffe och vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: Tidigast 23 tiden
Är du blyg?: Alla tror att jag inte är det men jag är faktiskt det, ibland.
Sysslar du med någon idrott: Nästan elitsimmare några gånger per år.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Ja, oundvikligt när jag kräktes varje dag i nio månader vid alla graviditer.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa stående
Är du nöjd med ditt liv: Ja, hur nöjd som helst.
Är du bortskämd: Mmmm... :)
Vad gör du i morgon: Vab:ar
Vad är det värsta du vet?: Hemska sjukdommar som drabbar barn.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja de allra bästa.
Vad är det finaste du fått?: Barnen!!
En speciell dag du minns: Bra dagar som när barnen föddes och när jag träffade min man, vår bröllopsdag.
Du samlar på: Ingenting i prylväg.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min man eller någon vän.
När grät du senast: I lördags på bröllopet.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, köpa en ny dator och kanske shoppa lite annat

Vill du gifta dig: Är gift
Vill du ha barn: Vill inte ha fler än de tre vi har.
Är du musikalisk?: Tyvärr, nej.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej

3 kommentarer: