måndag 2 augusti 2010

Jag menar inte att vara otacksam

inte alls. Jag är jätteglad att vi får smörgåsar på jobbet. Men vem i hela friden kommer på att lägga soppgrönsaker på en leverpastejsmacka.




Prova inte detta, ingen direkt höjdare.

Sen är jag väldigt glad att de finns de som jobbar för bra saker. Som Greenpeace killen på stan. Men om man verkligen säger snällt ifrån att man inte har tid, då vill jag att det respekteras. Men han vill inte det ytan han vill halvspringa bredvid mig. Jag säger igen. Jag. Har. Inte. Tid. Då fortsätter han springa när jag går i min snabbaste takt. Likt en journalist som jagar en som inte har någon kommentar att ge. Sånt gör mig irriterad. Det gör att jag kanske inte tar mig tid nästa gång, då jag faktiskt kanske har det.

Nu belöningssushi för att jag är så duktig på att jobba.

9 kommentarer:

  1. Mmmmm sushi. Vad ska jag få för belöning för att jag verkligen inte bryr mig om skit i hörnen och så hemma..?!

    SvaraRadera
  2. Tjena,den där mackan var ingen höjdare. Men den är väl inte köpt så´n? Måste vara en "hemmagjord" av en icke smörgåsvan?

    SvaraRadera
  3. konstig macka. dom måste ha tänkt helt fel där

    SvaraRadera
  4. Den där ser (förlåt) inte god ut alls!
    De hade nog otur när de tänkte...
    Snart är arbetsdagen slut!
    Jess/Maison Grey

    SvaraRadera
  5. Den där mackan är bland det äckligaste jag sett i mack-väg :-/ Jag brukar prata finska när "insamlare" vill ha pengar, de drar som en avlöning på en fredag. Jag tycker att de vi betalar månatligen får räcka!

    SvaraRadera
  6. Fy vad äckligt. Detta skall jag inte testa, jag lovar!!!!

    SvaraRadera
  7. Insamlare...jisses, de kan vara envisa.
    Mackan ser...äh, jag skulle nog äta den ;)

    SvaraRadera
  8. Belöningssushi är du värd efter att någon försökt pracka på dig en sån macka

    SvaraRadera
  9. Men så avskyvärt äcklig den mackan ser ut!

    SvaraRadera