fredag 1 oktober 2010

Tänk att man kan bli så glad av fredag

Jag och Knut har verkligen bara haft en mysdag. Längtar tills vi får sätta oss ner och äta middag, tända ljus och känna fredagslugnet.

Har haft besök av en liten plutt nyss. Han ska bo hos oss lördag till söndag, jag ska alltså leka 4- barnsmamma i helgen. Spännande. Han är snart 1 år, kryper, grejsar på som vilken 1 åring som helst. Hur nu det är. Visst kan jag väl inte ha glömt på 2 år hur man sköter en 1 åring? Visst inte? Ska bli roligt och mysigt iaf.

Det är väl ungefär det som händer här i helgen. Vad ska ni göra?

10 kommentarer:

  1. Shiiiiit, vad jag minns så är ettåringar jobbiga:-)) De är överallt och härjar. Lycka till!!!

    Här blir det snart mys för hela slanten.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ikväll ska jag laga mat och i morgon ska vi på Liseberg.
    Jag längtar till i morgon kväll! =)

    SvaraRadera
  3. Håhåååå, ett-åringar är såna där som man måste roa hela tiden!! jag lovar, det är sant, jag har en själv :p
    Nä,det blir nog mysigt :)

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt med en liten :-) Vi ska passa på en tioveckors...fyrbent :-) Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  5. Oj då. Fullt upp med andra ord

    SvaraRadera
  6. Härligt med mycket barn, men full rulle.
    Ha en bra helg nu.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Oj oj oj. Själv har jag absolut glömt hur det är att ha en ettåring. Skulle aldrig våga. Ha en fin kväll och helg.

    SvaraRadera
  8. Oh fyra barnsmamma bara så där.. =) Hoppas att ni får en kanon helg hur som helst! =)

    SvaraRadera
  9. Åh fyrbarnsmamma! berätta gärna hur det gick;)!

    SvaraRadera
  10. Ja, du lär ju ha fullt upp i helgen :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera