onsdag 29 september 2010

Åhå...tackar vad snälla ni är

Tack för alla fina komplimanger på förra inlägget. Men asch då, inte ser jag väl varken ung och snygg ut men det var snällt ändå. Jag brukar intala mig att t ex såna påsar under morgonögon det måste ju vara för att jag är småbarnsmamma. Man sover ju inte lika bra men gissa att det är värt det? Bara att man får dela denna vardag med dessa barn gör att påsar, rynkor och kanske även snart gråa hår kommer vara så värt det.

Jag har en oväntat ledig kväll förresten. Jag har tackat nej till olika saker för att vi har föräldramöte ikväll på förskolan. När jag ropade "Vi ses ikväll" till fröknarna och jag såg att de blev till frågetecken förstod jag att jag tagit fel på dag. Så, nästa onsdag, då ska jag på föräldramöte. Vet ni mer vad som händer nästa onsdag? Grey´s Anatomy börjar igen! Fatta, förutom julafton är det bland det bästa man kan vänta på.

Nu ska jag pussa på Rut lite, hon gick till skolan, kämpade lite men fick gå hem igen för huvudvärken.

11 kommentarer:

  1. Stackarn. Hoppas Rut blir bättre snart.

    Och de där påsarna, vet jag inte var du hittar. :-)

    SvaraRadera
  2. Påsar vad säger du????? Jättesnygg är du.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är den underbar Grey's Anatomy.
    Tack för att du påminde mig hade inte koll på detta:-)
    Jag ser inga påsar heller!!

    SvaraRadera
  4. Glömde säga att jag tycker din färg blev jätte snygg!!!!

    SvaraRadera
  5. Om det är till någon tröst så har jag stora påsar under ögonen på morgnarna också och jag är inte ens en mamma. =)

    Och jag har sett det första avsnittet av nya Greys.. GRYMT BRA!! =)

    SvaraRadera
  6. Inte lätt att hålla reda på allt! Bättre att vara ute för tidigt än för sent :)

    Tycker håret såg höstfint ut! Färgade också lite rött häromdagen.

    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Påsar under ögonen??? Skojar du? Du är ju hur snygg som helst!!
    Ta fel på dagar är ju lätt hänt, har nog hänt en två hundra gånger den senaste tiden... ;)

    SvaraRadera
  8. Äntligen börjar det nåt vettigt på tv:n igen :)
    Du är verkligen jätte fin (kollade in förra inlägget) hår är verkligen ett problem tycker jag, fyfasen säger jag bara, jag är glad varje dag över att jag inte har rakat av mig kalufsen för det är nära många gånger kan jag lova.....Kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Jösses kvinna/tjej vad du är söt/snygg!! Har aldrig trott att du är 30...(jag avis, jag vet) ;-) Vi ser inte Grey´s, tyvärr, men jag är ganska nöjd med The Mentalist och Simon Baker :-) Nattikram

    SvaraRadera
  10. Ja Greys.. SNACKA om att det var spännande sista avsnitt innan det upphörde för säsongen.. Borde vara lag på att det inte får sluta så spännande!

    SvaraRadera
  11. Japp. Skitsnygg är vad du är. :-)

    SvaraRadera