onsdag 24 november 2010

Hej mitt vinterland

Det har snöat en himla massa inatt. Jag är sämst på avstånd och mått och sånt men jag tror nog jag kan säga att det snöat 1 dm. Utan överdrift. Mysigt. Perfekt till 1:a advent.




Onsdag. Knut fortfarande sjuk men hos morfar idag. Ett besök på vårdcentralen kanske är på sin plats i eftermiddag tänker jag.

Drömde att jag klippte mig inatt. Värsta Jennifer Lopez håret fick jag. Samt att de sprayade mig med brun-utan-sol spray. Förmodligen ett tecken. (Inte på att jag ska bli Jennifer men ett tecken på att jag har noll frisyr och ett väldigt blekt skinn just nu)

7 kommentarer:

  1. Skickar en krya på dig hälsning till Knut. Och jag borde också drömt samma dröm. Maken till blekhet här får du leta efter. Hoppas den snöiga dagen blir bra!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir bra med Knut! Så mycket snö som hos dig har inte jag men det är liiiiite vitt ute.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Här är det också snö!
    Hoppas Knut snart blir frisk!
    Jag drömde att jag fick svininfluensan...

    SvaraRadera
  4. Usch och fy för snön, vi har fått en hel del :-( Jag tycker att Knut ska börja krya på sig nu, han vill väl ut i snön och leka!? Ha en bra dag, kram!

    SvaraRadera
  5. Här har vi också snö. Ungefär lika, tror jag.
    Lille Knut, nu får han krya på sig snart. Skönt att morfar finns för er.
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Här snöar det för fullt nu men jag hoppas någonstans på att det inte behöver komma en dm.. Iaf inte idag..

    Hoppas att dagen blir fantastiskt!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Här har de oxå snöat massor, blåser dessutom så de är mindre kul men härligt ljust ute tack vare snön. Förresten, du har en award att hämta hos mig :)

    SvaraRadera