tisdag 29 juni 2010

Om man nu är busschaufför

och en väldigt sen sådan. Är det då inte bättre att kosta på ett litet "hej" eller ett litet leende? Inte svära åt en som vill ladda kortet?Jag tror både hans och vår dag skulle bli roligare då.




Ser ni? Där kom den sena, efterlängtade bussen med sur busschaufför.

Jag var också väldigt sen i morse. Men jag hann koka ägg och måla naglarna, viktiga saker idag kände jag. Har förresten kommit på en till anledning till att få tidigare semester. Det är ju rea precis överallt. Jag behöver både nya skor och kläder.



Röd-orange kändes som jag idag.

Nu jobb. So long!

6 kommentarer:

  1. Jag vet svaret varför han var så grinig..... För lite sex på gubben :-)

    Snyggt lack! Märke och nr, tack.

    SvaraRadera
  2. ursch vilken trist start på dagen, sura busschafförer och fåglar kan man vara utan ;)

    SvaraRadera
  3. Imorgon tycker jag att du ska ge honom ett stort leende och ett presentkort på en charmkurs, som du kan hålla en morgon på väg på jobb ;-) Ha en fin röd-orange dag!

    SvaraRadera
  4. tycker jag är en utmärkt ursäkt för tidigare semester - testa! :)

    SvaraRadera
  5. Fina naglar. Dum busschaufför!

    SvaraRadera
  6. Fy för sura busschaufförer!

    SvaraRadera