måndag 5 december 2011

Rub it in liksom...

Man kan väl inte skicka en tidning som heter såhär till mig?



"Trettio +, Umeås gratistidning för fullvuxna". Jag tror jag vägrar vara fullvuxen. Jag utvecklas (mentalt såklart) varje dag och tänker att fullvuxen, det kanske man aldrig riktigt blir? Trettio +, korkat namn.

Har jag varit osynlig i helgen? Ja, jag vet. Har panikat över ett hemskt munsår, städat på hemma, haft ett väldigt skötsamt extra barn, gått på Rut och extra barnets dansuppvisning och haft det allmänt bra.

Idag är jag ledig fram tills eftermiddagen och det ideella arbetet. Det är inte svårt att lista ut vad jag och Tjut ska göra halva dagen...



Äntligen snö! Om bara Tjut behagar att vakna snart. Jag vill ut!

3 kommentarer:

  1. Åh vad skönt med snö. I Göteborg är det bara regn och blåst.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Va? Skojar du? Vad är det för tidning? Nu blev jag lite nyfiken, (även om jag är lite glad att jag inte har fått den...) ;-D

    SvaraRadera
  3. Mamman till extrabarnet är glad att hon fick vara hos er och kunna vara med på dansuppvisningen, tack.

    SvaraRadera