lördag 1 oktober 2011

Tjut har satt mitt

Alter ego i plugg




Bara för att jag ska kunna pyssla med honom. Jag hoppas det fungerar för jag köpte det rätt av.

På en timme har vi gjort grisrosa trolldegs saker. "Degat" som man visst säger nuförtiden.




Sedan har vi gjort armband/halsband. Eller...just det, "pärlat" som Tjut säger att det heter.





Umeå bjuder på en strålande dag. Jag och Tjut, vi lider av diverse åkommor som öronont, hosta, heshet, feber. Därför är vi inne. Imorgon öppnar de Öronkliniken för mig för att ta ut den läskiga vita tamponaden jag har i örat för att det ska svälla av. Då håller vi tummarna att de kan börja behandla örat på riktigt.

Kram från Pysselhuset

3 kommentarer:

  1. Tur det finns saker att roa sig med inne :)
    Kram och Krya på!

    SvaraRadera
  2. just ja, dega heter det! krya på er!

    SvaraRadera
  3. Och jag önskar också att du vore min gäst! Alla dagar i veckan ;) puss!

    SvaraRadera