torsdag 27 oktober 2011

Fixelixa

Tjut blev nöjd när jag sa att vi skulle hem en stund innan fikat på Knuts fritids. "Då hinner vi fixa oss lite mamma, kamma håret och så..."

Jag tycker personligen inte att vi behövde fixa oss. Däremot har jag stark misstanke att det här med att Tjut vill fixa håret kommer bli märkbart med åldern. Tänk er själv att ha en sådan här virvel/virvlar(?) som han har




Nåväl, vi fixade oss lite. Det var ju faktiskt maskeradfika. Jag kom som mig själv och Tjut som...



Kul var det och gott fika. Nu, 4-årskoll!

4 kommentarer:

  1. Risk finns att han kommer att svära mer än en gång åt sina virvlar ;)
    Det var då en väldans söt tiger :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. De där virvlarna var ju värre än mina söners :)

    SvaraRadera
  3. Hallå där! Ramlade in här via Monstermalla och får se min sons huvud på bild!! Skumt....;)

    Bäst att jag hakar på i fortsättningen med så att jag inte missar nåt!!

    Kika gärna in till mig om du har tid och lust!!

    SvaraRadera
  4. Hihi, vilken gullig mask :-)

    SvaraRadera