fredag 4 mars 2011

Ser ni Big Brother?

Det gör jag. Eller jag sitter alltid och väntar på det och när det börjar brukar jag lägga mig ner. Cirkus 22:05 kan det oftast hända att jag drar ullfilten över mig. 22:15 sover jag. 23:00 väcker Pappan mig och säger att vi ska gå och sova. Men jag ser söndagsfinalen och det är väl den som räknas?

(Bra till er som inte ser det. Varför ser man Big Brother? Vad får man utav det? Ni förstår att jag endast ser det för att kunna ha något att prata om med mina klasskamrater som är ca 20 år. Nä, skoja bara. Jag ser det för att Pappan tvingar mig. Äsch, man ser ett avsnitt sen är man fast. Dumt.)

Idag mina vänner, då är det fredag. Fredag. Vackert ord. Vacker dag ska det bli.

5 kommentarer:

  1. Jag såg premiäravsnittet men sen har jag inte kommit mig för att titta mer..

    SvaraRadera
  2. Jag tittar på bigbrother.se har dock inte live, bevare mig väl! :D
    Jag är en sån där konstig som tycker att det är lite intressant att se vad de hittar på därinne. :)

    SvaraRadera
  3. Jag kollar för det mesta. Somnar oftast för det går så sent. Varför man tittar, vet faktiskt inte.
    Men jag kan inte låta bli, så lite kul måste man ju tycka att det är ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nä, har inte kollat. Men det låter lite farligt ändå.. Några har åkt hem då de börjat bete sig konstigt där inne..

    SvaraRadera
  5. Oh nej -tittar inte. Såg första omgången..andra med, men jag blir "generad" när de beter sig som de gör(=ligger). Känns tokigt att sitta i soffan och se hur de beter sig mer och mer märkligt.
    TRevlig helg! :)

    SvaraRadera