torsdag 3 februari 2011

Redan torsdag


Dagarna går snabbt när man har roligt och kvällarna går snabbt när man är trött.

Vi har ett grupparbete som ska in om exakt en vecka och en tenta om två veckor och en dag. Känns som man inte har så mycket under kontroll men det ordnar sig nog.

Svar på fråga till Knaada enligt tidigare inlägg. Ja. Lycka går att köpa för pengar. I humanisthuset på Umeå Universitet. Där får man även kaffe i de snygga randiga pappersmuggarna. I det huset får man kaffe i snygg mugg och lycka till priset av vad bara en kaffe kostar i en brun pappersmugg i det hus jag hör till egentligen.

Nu ska jag läsa lite hos er.



3 kommentarer:

  1. Visst rullar det bara på. Ha en bra torsdag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag måst erkänna att jag saknar att studera, blir nästan avis när jag läser här hos dig!

    SvaraRadera
  3. Åh nu vill jag också börja plugga igen! Det var ju så kul....fast man kanske ska vänta lite, jag blev ju klar för ett år sedan, man kanske inte behöver plugga varje år? ;)
    Kramar

    SvaraRadera