torsdag 29 mars 2012

Idag känns det annorlunda

Luften gick ur mig efter tentan och då vet ni, då kommer alla känslorna på en och samma gång. Trött. Less. Besviken. Tentan gick inte som förväntat, en del gick rätt ok men den andra ska jag ha tur om jag lyckas klara tror jag. Skrev på allt, visste på ett ungefär vad allt var men efter jag gjort en del och hade delen kvar där man ska skriva som bara den, då tog det stopp. Jag ska inte skriva tenta från 16 och framåt är bara att konstatera. Mitt huvud var helt rörigt. Som en seg massa. Nu ska jag försöka se det positivt. Får jag lov att göra om en del har jag ju chans till ett bättre betyg. För det finns ingen chans till VG på den här tentan.

Ny dag idag, nytt moment, nya tag. Det blir bra tillslut.

3 kommentarer:

  1. Hoppas tentan gick bättre än du trodde och nä skriva tenta på eftermiddagen/kvällen borde ju typ förbjudas!

    SvaraRadera
  2. Bara att hålla tummarna och försöka göra det bättre nästa gång. Det som är gjort är gjort.

    SvaraRadera
  3. Du gummsan kommer att klara det ska du se! Kram! <3

    SvaraRadera