måndag 16 maj 2011

Kan man plugga så mycket

att huvudet kan lossna? Känns så idag. Fast jag vet inte om jag lärt mig något, utan dagen har gått ut på att förbereda mig inför att kunna börja tentaplugga. 60 dataskrivna sidor med bara sammanställning av föreläsningar. Sen tillkommer litteraturen. Men jag har rätt precis 14 dagar på mig fr.o.m. nu. Så det borde nog hinnas med.

Vi ska fira igen ikväll. För två veckor sedan var det Knut som valde fika, idag Rut. Vi gör så, firar utmärkt bra utvecklingssamtal.




5 kommentarer:

  1. Ojdå, tycker absolut du skall plugga mindre! Vill absolut inte att ditt huvud skall ramla av.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Man ska fira så ofta som möjligt!
    Plugga på men håll huvudet på plats! :)
    kram

    SvaraRadera
  3. usch två veckor kvar! Jag vill inte Jessica, måste vi? Känner ångesten komma krypandes....tänk dig veckorna efter tentan, tortyr!!
    längtar efter vårat kaffe imorgon <3 kram!

    SvaraRadera
  4. Hoppsan hej vad du har å göra..lycka till! Fika efter bra utvecklinggsamtal var en toppen aktivitet- jag snor den :) Ska ha mina första på fredag..Blåbärsballerinor ska jag nog fika..

    SvaraRadera
  5. Allt som är värt att firas skall firas :-)

    SvaraRadera