onsdag 12 september 2012

Jag börjar längta lite


efter bloggen. Jag har haft ett oförskämt långt sommarlov från allt. Det har bara varit jag, barnen och två av veckorna fick Pappan vara ledig.

Funderar på bloggens vara eller icke vara. Tror den kanske får vara en stund till. Jag kanske provar och ser hur det känns efter mitt sommarlov.

Sen sist har vi....



Njutit av nya altanen på framsidan, i kvällssolen. Då det nu var sol.



Passat på att bada då vädret tillät det.



Tränat. Jag till höger och fina syster till vänster.



Gjort om rum till barnen.



Varit i Barcelona, jag och Pappan själva, utan barn. På bilden Sitges som vi gjorde en dagsutflykt till.



Hängt med Mia. Älskade lilla systerdotter.



Och en av mina största bedrifter någonsin. Jag har tagit körkort!

Ungefär det får sammanfatta det som hänt sen sist. Däremellan har vi skrattat med vänner, klippt gräs, städat, ätit, sovit, gungat, gjort sandkakor... Ja ni vet.

10 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Och vilket bra sommarlov.

    SvaraRadera
  2. Men hej! Kul att "se" dig igen!
    Ser ut som du haft en bra ledighet. Vad trevligt med en tur på två till Barcelona. Dit vill jag också åka nån gång.
    Stort grattis till körkortet också. Det måste kännas skönt att ha det i sin hand.
    Kram och godmorgon!

    SvaraRadera
  3. Åh grattis till körkortet!! :) Och du verkar ha haft en bra sommar! :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kul att du ÄNTLIGEN är tillbaka! Och kul att du fick det att låta som att jag också hade tränat lika mycket som du :)

    SvaraRadera
  5. Nu är sommarlovet slut och bloggen har saknat dig!

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder! Tapeten var superfin! Vad heter den?
    Fortsätt blogga! :-)

    SvaraRadera
  7. Jag har saknat dig, hoppas du kommer åter.

    SvaraRadera
  8. Men så roligt med körkort. Grattis!

    Ha det fortsatt fint

    SvaraRadera