tisdag 10 april 2012

Husarrest

Sjuka barn börjar nu vara på fötter igen och vi har hopp om friskhet. Igår morse fick jag ett
il och började dra upp alla kläder från förrådet för att sortera och ge bort eller sälja. När jag kommit ungefär såhär långt



Var jag så less att jag nästan bröt ihop. Skam den som ger sig, nu är jag klar. Vi har fått tillbaka vårt förråd igen. Fanns visst ett golv där under allt.

Egentligen skulle det här vara glädjens dag då våra älskade vänner från Sandviken skulle komma. Vi fick ställa in pga sjukdom. Så typiskt. Så sorgligt. Vi som längtade så. Idag ligger vi under filtar och bryr oss inte om snön som faller ute. Det blir nog bra tillslut.

3 kommentarer:

  1. Jasså det snöar hos er. Här regnar det...
    Jag gjorde också en rensning i förråd och garderober för ett tag sedan. Det är typiskt mig på våren. Skönt när det är gjort och man faktiskt kan gå IN i förrådet igen ;)
    Så trist att det efterlängtade besöket fick ställas in. Hoppas ni hittar en ny dag som passar och att basiluskerna flyger sin väg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. haha, inte skoj när man liksom tappar lusten i det där stadiet...men tänk så skönt när det är gjort!

    SvaraRadera
  3. fan min kommentar försvann...skrev ngt lustigt o din rensning :P
    hoppas du blir klar med det!

    SvaraRadera