onsdag 4 januari 2012

Ut med det gamla in med det nya

Det är så man gör vid nytt år va? Äntligen har vårt gamla köksbord som var alldeles för litet, tråkigt och jobbigt med stolar som hakar i varandra, åkt iväg till ny familj. Eller till ett ungt, nykärt, nyss ihopflyttat par (naaaw). Nu ser det ut såhär


Imorgon kommer mitt nya bord och nästan alla stolar. Utom de vita, de kommer om en vecka. Du läser rätt. De kommer stolar i andra färger. Så här kommer det se ut


Alltså pinnstolarna, sen blir det tre till på andra sidan. Galet va? Att ha stolar i tre olika färger. Fast jag gillar det.

9 kommentarer:

  1. Det kommer bli jättebra! Pinnstolar kan vara så himla sköna att sitta på, och så är de snygga också.

    SvaraRadera
  2. Vart har ni suttit idag och ätit då? :) Det kommer att bli skitsnyggt!

    SvaraRadera
  3. Snyggt tycker jag. Så hade jag det förut. Nu har jag bara svarta stolar.

    SvaraRadera
  4. Jättehäftigt! Så gjorde de ju förr och det finns ju många som gör så till sina gamla matsalsbord. 6-8 helt olika stolar, fast i liknande färger. Toksnyggt (tycker jag)! Man ska inte vara så fyrkantig. :-)

    SvaraRadera
  5. Fy fan vad snyggt! Om jag inte älskade mina dyra 50-talsstolar så mycket så skulle jag vilja ha det. Fast ännu fler färger.

    SvaraRadera
  6. helt underbart! jag ska också ha det i köket snart :)

    SvaraRadera
  7. Inte galet alls, bara helt rätt om du frågar mig! :) God fortsättning och många härliga middagar vid det nya bordet önskar jag er!

    SvaraRadera