söndag 3 april 2011

Lika grått idag som igår,

egentligen lika bra då vi har enmiljardsjuhundratusen saker att fixa inne.

Igår hade jag noll tidsuppfattning. Vaknade kl 8. Huvudvärk så in-i-bomben. Låg fram till lunch så halva dagen bara försvann i tomma intet. Eller mina klasskamrater säger att man inte kan säga att "jag låg hela morgonen" eller typ "jag har legat hela helgen" om man legat pall alltså. Tydligen betyder det att man legat på ett helt annat vis. Så första gången jag sa till de att jag "legat hela helgen" då gratulerade de och sa att det var roligt för mig.

Så sammanfattning: Jag låg i huvudvärk halva dagen igår.




6 kommentarer:

  1. Hahaha! Jag man kan ligga på olika vis!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det är bättreidag.

    SvaraRadera
  3. Alla får ligga! ;)

    Hoppas du får en bättre söndag än lördag.

    SvaraRadera
  4. Det ena sättet är ju roligare än det andra tänker jag. Vem vill ha huvduvärk :-)

    Hoppas att den släppt nu.

    SvaraRadera
  5. Hahaha ja det låter lätt slitsamt att ligga en hel helg. ;)

    SvaraRadera